שירותים לעסקים

 
     
 
 

 

טלמיטינג ומכירה ישירה
לכל לקוח יותאם נציג מכירה בעל פרופיל המותאם לפרופיל המוצר, עמו תתבצע סימולציה מקדימה.
נציגי הטלמרקטינג של חברת סטארט מתמחים בתיאום פגישות עבור סוכני השטח שלך, ובביצוע מכירה טלפונית ישירה. הפגישות שמותאמות הנן פגישות רלוונטיות אשר עומדות בקריטריונים שיקבעו על ידי הלקוח מבעוד מועד.

רישום לכנסים
סטארט טלסנטר תנהל עבורך את כל פעילות הרישום החל משלב שליחת ההזמנה, וידוא הגעתה ו –f.u נוסף לאישור הגעה.

מחלקת סקרים
הסוקרים בסטארט טלסנטר עוברים הכשרה המותאמת לסוג ואופי הסקר, כך שהמיומנות בעריכת סקרים טלפונים גבוהה מאוד ומתפרשת על פני סוגים שונים.
הסקרים מתבצים במגוון שפות כגון: עברית, אנגלית , ערבית ורוסית.

סיבות ההתקשרות עם חברת סטארט הנן רבות וכוללות בין היתר:
הפחתת הוצאות
הגברת יעילות
כוח אדם מיומן
שיפור השירות
מאגרי מידע רבים ומעודכנים הכוללים את רשימת כל החברות בארץ וברי החלטה שונים בארגונים קטנים בינוניים וגדולים.

סטארט טלסנטר מעמידה לרשות לקוחותיה מערך נציגי שירות מיומנים מקצועיים בעלי תודעת שירות גבוהה.
נציגי השירות בסטארט טלסנטר עוברים הכשרה קפדנית הכוללת מידע טכנולוגי, יחסי אנוש ושירות לקוחות.
אנו מתאימים את המוקד לצורכי הלקוח, היקף פעילותו ודרישותיו.

Start business center ספקית שירותי call center ,המספקת מגוון רחב של שירותים שנועדו לסייע ולגבות את מערכי השירות, השיווק והאדמיניסטרציה של ארגונך.
נציגי השירות ב – start עונים בשם בית העסק שלך, לוקחים הודעות עבורך בהתאם להנחיותיך, מעדכנים אותך במיידית במקרים דחופים, מוסרים לפונה מידע שיווקי, מנהלים לך את יומן הפגישות ולוקחים הזמנות טלפוניות. סטארט מאמינה כי נציגה העומדים בחזית המגע עם לקוחות הקצה, מהווים את המשאב האנושי המשמעותי ביותר , ולכן אנו משקיעים מאמצים רבים במיון, גיוס,הכשרה וטיפוח של נציגי השירות לאורך כל הדרך.
אנו מאמינים כי סביבת עבודה תומכת ואווירה חיובית משפיעה על שביעות רצון העובדים, דבר המשפיע באופן ישיר על איכות השירות.
Start מאמינה כי הלקוח העסקי מפקיד בידיה את אחד הנכסים החשובים ביותר עבורו – לקוחותיו.

על כך מתבססת תפיסת השירות בחברתנו:
עקרונות של שיתוף פעולה
זהות אינטרסים
שקיפות מלאה

Start business center – מענה לכל בעיה
מענה אנושי למשרדך 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע

כאשר המזכירה עסוקה ו/או נעדרת מהמשרד בחלק משעות היום.
לבעל עסק המבלה חלק משמעותי מהיום מחוץ למשרד.
ניהול יומנים וקביעת תורים.
אין לך משרד והינך זקוק למשרד וירטואלי?
לעסק המעוניין שמאמצי השיווק והפרסום, בהם הושקע כסף רב ינוצלו במלואם.
פתרון לבעיית העומס על הקווים ולהמתנות ארוכות עד למענה.
קבלת הזמנות ונתינת שירות.
גיבוי לאתרי אינטרנט בשעות הלילה ובסופי שבוע.
בשעות שהעסק סגור.
פתרון לבעיות כוח אדם.
התאמת השירות עפ"י צורכי העסק שלך חברות למוקד סטארט.

באמצעות שירות "עקוב אחרי" של בזק. את/ה מחליט/ה מתי להפנות את שיחותיך למספר הטלפון שהוקצה לחברתך.
איסוף ההודעות : באמצעות פקס- בשעות שנקבעו מראש, מערכת שיגור פקסים ממוחשבת תעביר אליך המנוי, את כל ההודעות שהתקבלו עד לאותה השעה.
באמצעות דוא"ל- ההעברת כל ההודעות בזמן אמת לתא דואר האלקטרוני שלך המנוי, או תעביר ריכוז של כל הפניות בשעות שנקבעות מראש.
באמצעות צג הטלפון הסלולרי- העברת הודעות בזמן אמת דרך sms .
משיכת הודעות עצמאית online דרך אתר האינטרנט.

החל מיום א' 18.9.11 חטיבת הטלסנטר משיקה לקהל לקוחותיה שירותי מרקום (תקשורת שיווקית) מתקדמים בשלושה תחומים עיקריים:

- ניהול תוכן שיווקי של דפי עסק ברשתות חברתיות כגון: Facebook, Linkedin, Twitter כולל ניהול קמפיינים שיווקיים מבוססי תוכן (בתוספת תשלום).

- קידום אתרים ב- Google AdWords ובאתרים שותפים באופן ממומן ובמודל תשלום לקליק (PPC).

- חבילת קידום לסוכני הביטוח הכוללת בניית אתר אינטרנט, קידום במנועי חיפוש ורשתות חברתיות, פלייר פרסומי, פולדרים יוקרתיים וכרטיסי ביקור.

אופי העבודה:
ניהול תוכן שיווקי ברשתות חברתיות יתבצע ב- 2 דרכים עיקריות:

1. פרסום באמצאות דף או פרופיל:

• פרסום באמצעות דף או פרופיל המכיל את פרופיל החברה וקישור לאתר החברה.
• עדכון שוטף לפרופיל או לדף החברה אודות פעילות החברה ותחזוקה שוטפת.
• איתור קבוצות ודפים הרלוונטיים לפעילותו של הלקוח.
• פניה ללקוחות החברה ולעובדי החברה בבקשה להצטרף כחברים, איתור לקוחות חדשים ויצירת Data Base המכיל את כל חברי הקבוצה.

2. פרסום ממומן (בתוספת תשלום):

• קביעת תקציב פרסום אופטימאלי.
• בניית מודעות פרסום לפי חיתוך מאפייני הלקוח וקישורם
לפרופיל או לדף הלקוח המפרסם.
• יצירת ביקושים למוצרי / שרותי החברה באמצעות מודעות רלוונטיות.
• ניטור סטטיסטי של הקמפיין באמצעות ניתוח בזמן אמת.

אופן העבודה ללקוחות Google AdWords:

• פתיחה או עדכון חשבון ב- Google AdWords וב- Google Analytics.
• אפיון קהל היעד של הלקוח (שפה, מיקום, גיל, שעות פעילות וכו')
• הגדרת תקציב הפרסום החודשי של הלקוח בהתאם לאפיון ולצרכיי הקמפיין.
• עריכת מחקר וניתוח מילות המפתח המאפיינות את הלקוח.
• הקמה טכנית וקריאטיבית של מודעות הקמפיין.
• תמחור חכם של מילות המפתח בהתאם לאפקטיביות והעלות המומלצת.
• תחזוקה שוטפת של קמפיין הפרסום.

אופן העבודה ללקוחות מגזר הביטוח:

• בניית אתר
• קידום האתר ב- Google (בתוספת תשלום) וברשתות החברתיות .
• יצירת פלייר.
• יצירת פולדרים.
• יצירת כרטיסי ביקור.

לפרטים ומידע נוסף:
יעל כהן
נייד: 050-9209166
משרד: 04-8686130 שלוחה 245
פקס: 04-8686117
דוא"ל: yaelc@telecenter.co.il

   
   
 
     
על החברה | שירותים לעסקים | כניסה למנויים | בין לקוחותינו | צור קשר   Start telecenter ltd on LinkedIn   Follow us on facebook  
Created By Ccom | מימוש זכויות רפואיות