|
|
|
|
|
|
טיפים בטלמרקטינג |
|
|
|
|
|
|
טיפים לטלמרקטינג מוצלח |
 |
1. לעבור את מחסום המזכירה:קל מאוד למקבל ההחלטות,באם תסריט השיחה מוכן מראש,בצורה נכונה. התייחס אל המזכירה כאל בעלת תפקיד חשוב וכך תקבל את עזרתה מרצון.
2. כאשר הינך מגיע לבר החלטה בארגון התמקד בתועלת הנובעת מן השימוש במוצר/שירות המוצר.
הצגת תכונות המוצר/שירות אינה מקדמת החלטה של בר החלטה להשתמש בו.
התועלת הן מה שעושה את השימוש במוצר ככדאי ללקוח.
3. במרבית המקרים שיחת הטלמרקטינג נכשלות בעקבות פתיחה גרועה ולא מקצועית של נציג הטלמרקטינג.
למשפטי פתיחה של נציג הטלמרקטינג השפעה מכרעת על סיכוי הצלחת השיחה.אם הפתיחה אינה טבעית ונמען השיחה חש בחוסר אמינות הוא יתייחס לנציג בהתאם.
פתיחת שיחת טלמרקטינג חייבת לכלול מספר מרכיבים:
א: ברכה
ב: הזדהות בשם הנציג ובשם החברה אותה הוא מציג.
ג: לקיים את שיחת הטלמרקטינג בזמן שנוח ללקוח.
ד: סיבת ההתקשרות עם מתן דגש על תועלת השימוש במוצר ללקוח.
ה: שאלות לאיתור צורך,על מנת להוביל את הלקוח לכך שהוא עצמו יצביע על הצרכים שלו.
ו: לא להשמיע ללקוח הרצאה על המוצר אלא להקשיב לו.
ז: לא ללחוץ את הלקוח להחליט במקום לתיאום הפגישה,או ביצוע המכירות יש לתת לו את הזמן הנחוץ לו ולבצע F.U בהתאם
4. ללקוחות יש נטייה לזכור מילים ומשפטים ולא מספרים.
אין צורך להלעיט את הלקוח בנתונים שממילא הוא לא יזכור אותם קרי:מחירים,אחוזי הנחה,כמויות,תאריכים,מידות וכו'...
יש להעביר ללקוח את הרעיון העיקרי-במסר מילולי. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|